newsletter

Prijavite se!



Upišite svoj e-mail i stisnite OK.

anketa

U prodavaonicama Laure Filie najviše cijenim:
ONLINE
KATALOG
ikona_download
TOUS JESEN ZIMA 2014

Jesensko zimska kolekcija španjolskog branda Tous opet iznova iznenađuje i oduševljava, a protagonisti kampanje su mladi i zgodni modeli koji se okupljaju na casula zabavi i prikazuju ovogodišnje lice i naličje Tous modela.
Poklonici ovoga branda možda i danas pamte TOUS suradnju u kojemu su zaštitna lica bile dvije dive Jenifer Lopez 2011 godine i Kylie Minogue 2012.

Nakit iz zbirke ove godine nosi imena poput: Beethoven, Sul, Saurio, Rolling, Tack, Sweet Dolls, Tea Time i Eslabones. Svako ime predstavlja određeni stil i svojevrsni “homage“  glam rocku, opuštenosti božice plesnog podija,dječjoj razigranosti, te iskonskoj klasičnoj sofisticiranost. Kolekcija je prožeta materijalima poput vermil srebra, 18 karatnog zlata, dragulja u različitim bojama, te posebnost u kolekciji u obliku prvoklasnog uzgoja kultiviranih bisera kao snažne poruke vječnog i stilski bezvremenskog.

Bilo da se odlučite za uredski look ili kasni izlazak u gradsku vrevu Tous je sve što Vam treba za Vaš komplementirani modni izričaj.

Osim sjajnog nakita, Tous u svojoj kolekciji modnih dodataka nudi i svakoj ženi omiljeni dodatak – torbe. Najprodavaniji Rose model i dalje u svakoj modnoj transformaciji bilježi još veću poželjnost ženske populacije. Ove sezone osnovne boje su crna ili bež, ali dio kolekcije rađen je i u zelenoj, bordo crvenoj ili ljubičastoj boji. Jedan od zanimljivih modela je i torba kreirana u obliku medvjeda koji je i zaštitni znak modne kuće TOUS.
Kolekcija jesen/zima je razigrana, elegantna i pravo osvježenje u nadolećem zimskom razdoblju, a ovi iznimni primjerci dostupni su u prodavaonici na adresi Ilica 7.

 
TOUS

Tradicija španjolske kuće nakita TOUS seže još od 1920-te, kada je u Barceloni otvorena prva prodavaonica satova i nakita. 1985. TOUS kreće u ekspanziju i kreira medvjedića, koji postaje simbol sreće za milijune ljudi u svijetu.

Nakon toga, Tous uvodi modu u sektor proizvodnje nakita te svojom kvalitetom, suvremenim, modernim dizajnom i prihvatljivim cijenama, kao ključem uspjeha, postiže internacionalni uspjeh.

Danas je Tous prisutan u 35 zemalja s više od 300 prodavaonica te godišnjim prometom od 325 milijuna Eura.

Osim nakita, koji je ostao glavna djelatnost i čini 70% prodaje, TOUS je svoju djelatnost proširio i na druga područja tako da danas u ponudi ima proizvode od kože (torbe i novčanike), satove, mirise, mušku, žensku i dječju odjeću, naočale, proizvode za ljepotu te razne dodatke za dom.

U Hrvatskoj se prodavaonica Tous nalazi u zagrebačkoj Ilici.

WWW.TOUS.COM
Poruka
  • EU e-Privacy Directive

    Zbog boljeg korisničkog iskustva, ova stranica koristi kolačiće/cookies. Ukoliko nastavite s pregledom ovih stranica, slažete se s njihovim korištenjem.

    Više o kolačićima