newsletter

Prijavite se!



Upišite svoj e-mail i stisnite OK.

anketa

U prodavaonicama Laure Filie najviše cijenim:
ONLINE
KATALOG
ikona_download
Marina Rinaldi jesen/zima 2015/2016

"Interijer - dan."
Dvije jednostavne riječi.
Iza ove naglašene scene u naslovu je svijet ljudskih emocija koje kinematografija odražava tako snažno. A upravo u ovom dijalogu između filma i stvarnosti nalazi se novi izazov za Marinu Rinaldi.

Povjerena kompoziciji genija fotografije Bruce Weber-a i interpretirana od strane dobitnice Oskara, glumice Patricie Arquette - zasigurno žene koja zna kako kombinirati uspjeh i spontanost - ova nova kampanja stavlja modu u središte razmišljanja.

Glasovi jedne velike obitelji odjekuju kućom prepunom djece i tinejdžera. To je dom prirodnog užitka glumice koja nije nikada tražila celebrity etiketu i na taj način može napraviti vlastiti Women Are Back. Rezimirajući Marina Rinaldi vrijednosti, ovo geslo sugerira koliko moda može biti sastavni dio razigranog, originalnog stila života žene koja ima hrabrosti ostati vjerna sebi.

Bez obzira da li nosi kultni, bezvremenski odjevni predmet poput kašmir kaputa, super ženstveni kostim koji ističe figuru ili zavodljivu haljinu za crveni tepih, svaka fotografija jesen / zima 2015/16 kampanje naglašava što je Patriciu Arquette održalo tijekom njezine 30 godina duge karijere: nikada popustiti stereotipima ili kompromisima čak i kada riskirate borbu protiv struje, također prihvatiti sebe bezrezervno, nikada zanijekati prošlost i živjeti u totalnoj istini, uživati u svojim oblinama i znati da si lijepa.


Kao što je nedavno portretirano u liku Olivie, majke u Boyhoodu, te sposobnost da prihvatimo sve što nam život nosi, vrištanja, pomirenja, grohotan smijeh koji je toliko očit u tim fotografijama Bruca Webera, čiji karakteristični zaokret naglašava samo kako izuzetna žena može biti ako je smiješna, kako je poželjna ako je spremna dati, kako je očaravajuća ako je stvarna.


Autentičnost se očituje u potpunom prihvaćanju.
Patricia Arquette zna kako to napraviti izvrsno, bez samodopadnosti. A sama njena prisutnost potvrđuje, u tišini fotografije, ono što je govorila tijekom posljednjih nekoliko godina: da ona voli biti žena, da osjeća oboje da je lovac i da je preživjela, da duhovnost i humanost moraju živjeti zajedno, da "svi mi želimo ljubav."

Doprinoseći dijalogu između filma i stvarnosti, Bruce Weber ne propušta priliku slikati Patriciu Arquette u naručju New Yorkškog umjetnika Erica White, pratioca u stvarnom životu glumice, koji nadjačava njegovu sramežljivost kako bi objavili koliko je važna njegova ljubav za ovu ženu.

I sada smo se premjestili van. Ovaj put Weberova fotografija ih pokazuju sa spuštenim kapcima, kontemplativne. “Eksterior - day " može se reći, posudivši termin iz pisanja skripta.

Ili, moglo bi se reći da su eksterijer i interijer dio istog projekta: pripovijedajući o Marina Rinaldi ženi kao jedinstvu oblika i sadržaja što daje život kako bi savršenom elegancijom, tvorevinom rođenom od moći da izrazi samu sebe kroz stalni dijalog s onim što jedna odluči obući.

Dakle, Patricia Arquette naprosto ne nosi Marina Rinaldi, ona ju utjelovljuje.

Čak u komercijalnoj stvarnosti modne kampanje, ona uspijeva spojiti zapetljanu tkaninu koja je život, raznovrsnost slojeva, poteza kista, druge svjetove, druge sobe. Okupila je sasvim jednostavnim klikom.

"Interijer - dan."
Dvije jednostavne riječi.
Iza ove naglašene scene u naslovu je svijet ljudskih emocija koje kinematografija odražava tako snažno. A upravo u ovom dijalogu između filma i stvarnosti nalazi se novi izazov za Marinu Rinaldi.


Povjerena kompoziciji genija fotografije Bruce Weber-a i interpretirana od strane dobitnice Oskara, glumice Patricie Arquette - zasigurno žene koja zna kako kombinirati uspjeh i spontanost - ova nova kampanja stavlja modu u središte razmišljanja.


Glasovi jedne velike obitelji odjekuju kućom prepunom djece i tinejdžera. To je dom prirodnog užitka glumice koja nije nikada tražila celebrity etiketu i na taj način može napraviti vlastiti Women Are Back. Rezimirajući Marina Rinaldi vrijednosti, ovo geslo sugerira koliko moda može biti sastavni dio razigranog, originalnog stila života žene koja ima hrabrosti ostati vjerna sebi.


Bez obzira da li nosi kultni, bezvremenski odjevni predmet poput kašmir kaputa, super ženstveni kostim koji ističe figuru ili zavodljivu haljinu za crveni tepih, svaka fotografija jesen / zima 2015/16 kampanje naglašava što je Patriciu Arquette održalo tijekom njezine 30 godina duge karijere: nikada popustiti stereotipima ili kompromisima čak i kada riskirate borbu protiv struje, također prihvatiti sebe bezrezervno, nikada zanijekati prošlost i živjeti u totalnoj istini, uživati u svojim oblinama i znati da si lijepa.


Kao što je nedavno portretirano u liku Olivie, majke u Boyhoodu, te sposobnost da prihvatimo sve što nam život nosi, vrištanja, pomirenja, grohotan smijeh koji je toliko očit u tim fotografijama Bruca Webera, čiji karakteristični zaokret naglašava samo kako izuzetna žena može biti ako je smiješna, kako je poželjna ako je spremna dati, kako je očaravajuća ako je stvarna.


Autentičnost se očituje u potpunom prihvaćanju.
Patricia Arquette zna kako to napraviti izvrsno, bez samodopadnosti. A sama njena prisutnost potvrđuje, u tišini fotografije, ono što je govorila tijekom posljednjih nekoliko godina: da ona voli biti žena, da osjeća oboje da je lovac i da je preživjela, da duhovnost i humanost moraju živjeti zajedno, da "svi mi želimo ljubav."


Doprinoseći dijalogu između filma i stvarnosti, Bruce Weber ne propušta priliku slikati Patriciu Arquette u naručju New Yorkškog umjetnika Erica White, pratioca u stvarnom životu glumice, koji nadjačava njegovu sramežljivost kako bi objavili koliko je važna njegova ljubav za ovu ženu.


I sada smo se premjestili van. Ovaj put Weberova fotografija ih pokazuju sa spuštenim kapcima, kontemplativne. “Eksterior - day " može se reći, posudivši termin iz pisanja skripta.


Ili, moglo bi se reći da su eksterijer i interijer dio istog projekta: pripovijedajući o Marina Rinaldi ženi kao jedinstvu oblika i sadržaja što daje život kako bi savršenom elegancijom, tvorevinom rođenom od moći da izrazi samu sebe kroz stalni dijalog s onim što jedna odluči obući.


Dakle, Patricia Arquette naprosto ne nosi Marina Rinaldi, ona ju utjelovljuje.


Čak u komercijalnoj stvarnosti modne kampanje, ona uspijeva spojiti zapetljanu tkaninu koja je život, raznovrsnost slojeva, poteza kista, druge svjetove, druge sobe. Okupila je sasvim jednostavnim klikom.

 
MARINA RINALDI

80-tih godina prošlog stoljeća iz Max Mara grupe rodio se još jedan modni brand - Marina Rinaldi, namijenjen ženama koje nose konfekcijski broj 46 ili veći.

U tom trenutku nitko u svijetu nije proizvodio modnu odjeću namijenjenu ženama s viškom kilograma koje žele izgledati ženstveno i moderno.

Od 2002. godine ime Marina Rinaldi više nije predstavljalo samo modnu liniju za punašne već je postalo sinonim za samu modu, kvalitetu i stil.

Na svijetu postoji 300 modnih prodavaonica Marina Rinaldi i svaka od njih se nalazi u jednoj od glavnih ulica u tom gradu.

U prodavaonicama se može pronaći sve; od odjeće do modnih dodataka (cipele, torbe) jer Marina Rinaldi želi pojednostaviti i uljepšati život svake žene pružajući kompletnu uslugu. U Hrvatskoj su otvorene tri prodavaonice.

WWW.MARINARINALDI.COM
Poruka
  • EU e-Privacy Directive

    Zbog boljeg korisničkog iskustva, ova stranica koristi kolačiće/cookies. Ukoliko nastavite s pregledom ovih stranica, slažete se s njihovim korištenjem.

    Više o kolačićima